Sidor

söndag 17 januari 2010

En liten hÄngel

Hej.

Skönt med lite mildare väder.
Jag har blivit lite förkyld jag.
Hoppas det är ett 24 timmars virus.

En liten kille med guldembossade vingar
blev det i mitt pysselrum.



Motivet, en stämpel från hÄnglar och stÄnglar.
Tycker han blev lite blek i fotograferingen!


Ett blommsterarrangemang av lite olika grejjer.
Puch och QK , rosor,pins som jag dekorerat.

Liten annan vinkel.
I förgrunden lite Tim Holtz dekos och
i den har jag hängt på en fjäril.

I julas fick jag ett träningskort av min man.
Jag har ingen vana av annan träning än böj på kroppen och lyft (hänga tvätt)
Stavgång med en stav (dammsuga)
Så jag tänkte nu när det blivit lite behagligare ute så
kanske jag blir lite sugen på att gå dit och kika lite.
Jag är mycket intresserad av spinning .
JA menar hur svårt kan det vara att cyckla :-D


3 kommentarer:

  1. ÅÅÅH Vilket vackert kort du har gjort :D sååå fint och underbara färger!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Hej, här är en till som är förkyld. Men vilket fint kort, jag har beundrat det länge. Härliga detaljer och jag tycker mycket om färgerna. Lycka till med din träning, jag själv vattengympar. Jag orkar och känner inte för mer.Ha det jättebra, kram Gertrud

    SvaraRadera
  3. *haha* en liten ärta under madrassen!?
    Jag kollade läget å det låg visst en hel lite farm med både kor å getter där under, i plast alltså ;)
    Närå, skoja bara.
    Men jag kan säga, att efter simpasset i tors så sov jag som en klubbad säl! =)

    Ditt kort är megafint! Söta detaljer! =D

    Ta hand om dej!!
    KRAM Petra

    SvaraRadera

Etiketter