Sidor

fredag 30 april 2010

Semester


Hej.

Vist börjar man längta efter semestern när det börjar att bli lite varmare :)

Jag är ingen van scrappare men tänkte ändra på det då jag insett värdet av att scrappa.
Så här kommer ett litet smakprov på vad jag drömt mej bort till tidigare i veckan.




Lite sköna detaljer. Älskar att misshandla papper :)



Villa ha med känslan av sand och jag tycker jag lyckades bra.


Nu väntar Valborgsfirande i Husvagnen.
Längtar jättemycke.

Trevlig helg på er.

Maria

2 kommentarer:

  1. Hej Maria, superfin Lo. Jag är inte någon van scrappare heller men jag sitter faktiskt med två beställningar. Lite pirrigt måste jag säga. Men jag gillar de stora ytorna i jämförelse med korten. Men du har lyckats. Många fina detaljer. Jag vill önska dej en skön helg. Kram Gertrud

    SvaraRadera
  2. Inte van scrappare skriver du, hur kommer då layouterna se ut när du är van? Jag tycker den blev jättesnygg. Jag har gjort 2 layouter totalt och vet inte om det kommer bli ngt mer försök då jag inte tycker om dem alls. Kram Katarina

    SvaraRadera

Etiketter