Sidor

torsdag 3 mars 2011

Ägg i bur


Hej på er.

Påsken kommer väldigt sent i år
så det hinner kanske bli några stycken ?

Stämplen kommer från slöjddetaljer.
Färglagt med Copics.



Texten utskrivet på skrivaren.
Gillar denna fonten mycket.
Blackmoor heter den.


Är det någon mer än jag som är såå sjukt trött på den här hemska lååånga vintern.
Tänk så mycket pyssel man kunde köpa istället för att betala dyr elräkning. Suck.
Så var det ännu mer snö som föll idag. Lite lätt puder "bara" men det var snö och skrapa rutan.....
åhhh va trött jag bliiir.

Så till sist Kram på er alla.

/Maria




8 kommentarer:

  1. Men JÖSSES vilket fint kort!
    Vilket jobb du lagt ned på det med sydd kant och allt. Måste prova det nån gång. Är bara lite för lat för att trä maskinen,hihi.
    Jag ska inte göra några påskkort i år har jag bestämt. Skickar aldrig påskkort själv. Har gjort på beställning tidigare men har inte lust i år. Tycker det är trist =(
    Nu ska jag dock gå till pysselrummet och fortsätta på ett kort som jag började på tidigare i dag.
    Kram//Y

    SvaraRadera
  2. Gorgeous card. The birdcage is brilliant....gorgeous sunny colours.
    Luv CHRISSYxx

    SvaraRadera
  3. UNDERBART UNDERBART SUPERSNYGGT KORT:) Jag gillar detta massor:)
    Jag är SUPERTRÖTT på denna låååååånga vinteren precis som du puh!
    Å tänk ja hur mycket pyssel man skulle få för alla pengarna som går till elen istället!!! Det skulle nog bli rätt mycket pyssel det!!!
    Jag hoppas att våren snart är här jag väntar och väntar.......
    Önskar dig en riktig trevlig fredag och helg, kramar från lilla pyssel Inger:)

    SvaraRadera
  4. Wow vilket härligt vårigt gult kort. Läckert. Jag vill ha vår och värme, jag är trött på att halka runt på isfläckar. Du hade rätt, 3d kudden under fjärilen satt högst upp till höger. Trevlig helg. Kramar Katarina

    SvaraRadera
  5. Jättesnyggt Maria. Vårigt och fint. Visst är man trött på vintern nu, urless för att vara ärlig. Men det kommer väl....någon gång våren. Ha en mysig helg. Kram Lena

    SvaraRadera
  6. Vilket häftigt kort du gjort gumman!
    Sött med buren och de gulliga kycklingarna i! :D

    Du har förresten något att hämta inne hos mej *blink*

    KRAMISAR Petra

    SvaraRadera
  7. Jättefint påskkort och ja, påsken är grymt sen i år!
    Kram Elenor

    SvaraRadera

Etiketter