Sidor

onsdag 2 juni 2010

En Bubblare.

Hallå :D

En Bubblare !

Japp, det går lite tid mellan uppdateringarna så
jag ville inte döpa inlägget till veckans...

Ganska stolt att jag fått till ett kort :)




Ett ganska enkelt kort med få detaljer.
Har istället lyft fram bubblor med 3d lack här och var.
Himla roligt och festligt.


Och en liten fjäril.
Det är såå snyggt på kort och på LO:s


Tyvärr har jag inte hållit mitt löfte om flitigare uppdateringar.
Vad kan man säga, ett gött väder gör inga kort.

Stämpel från Magnolia (vad dom har blivit tråkigt dyra)
Färg, Distresser
Papper från Magnolia, läckra
Stansar MS
Lite övrig decos, ros och blomma, glitter, punchiella,
ett metallhjärta med tillhörande nyckel...
Riktiga sömmar med lila tråd.


Ha det gott ;-)

1 kommentar:

  1. Hej Maria, jag vet inte om jag håller med dej. Enkelt kort?? Nä det är inte enkelt, kul med bubblorna. Ja stämplarna är ganska dyra men jag brukar jämföra med vad en fika kostar på stan :) Ha en fortsatt skön vecka, kram Gertrud

    SvaraRadera

Etiketter