Sidor

tisdag 8 juni 2010

En Färgsprakande LO

Hej.

Vist är det skönt med sommarvärme.

Jag har hittar sassafras underbara cherry delicious.

Och se hur kul det blev


Jag har klippt cirkel och ruggat runt om.
Använt både fram och baksidan ena med blommor och andra med siffror.
Punchar en långsida och snurrat läcker garn runt en "pappersstapel"

Bokstäverna skar jag med Slicen och party fick glitter på sej.
Em stämpel var ett måste. En Krona . Vet inte vem tillverkaren är men snygg är den.

Ha det underbart
Tack för att du kikar in.

Kommentarer gör mej glad.



2 kommentarer:

  1. Hej Maria, vilken härlig Lo. Sprakar i fina sommarfärger, passar perfekt med dessa fina papper. Och symaskinen har varit framme, snyggt. Jag förstår att töserna blev vackra :).
    Ha det bra och ta vara på sommaren. Kram Gertrud

    SvaraRadera
  2. Hej Maria!
    jag gillar din LO jättemycket. Verkligen härliga färger och häftigt foto. Hoppas ni slipper regnet hos er. Det tycks ha parkerat sig här. Ha en bra helg. Kram Lena

    SvaraRadera

Etiketter