Sidor

tisdag 30 november 2010

Our Vintage Affair.

Altrat en Chokladkaka

En liten utmaning på Our Vintage Affair
Utmaningen pågår dessvärre bara tillochmed idag Tisdag.
Men det pågår en utmaning där varje månad så....

Försökte att färglägga Stempelgledes
Vintage Garden stämpel i sepia :)

Även textstämpeln kommer därifrån.


En baksida gjorde jag med av inspiration


Det här är vad som döljer sej i fodralet.
Mums, nu kan jag väl få ta en bit äntligen ;D


Bakgrunden är Maja Designs nya serie, Ska vi ta en fika?
Så sköna papper att det är nästan inte sant !

Önskar en fortsatt trevlig vecka.

/Maria


11 kommentarer:

  1. Hello Maria, that is so nice, wrapping that chocolat like that. And the backside looks like an oldfashioned corset the ladies used to weat in Victorian times! Greetings, Frea

    SvaraRadera
  2. Så fint det blev när du altrat den, måste provas någon gång! ;)

    /Lisa

    SvaraRadera
  3. Vilket underbart kort till chokladkakan du gjort. Även baksidan har du dekorerat jättefint. Kram kram

    SvaraRadera
  4. Så stilig ! Den baksiden er jo riktig lekker, Maria; flott :-) (Sjokoladen er jo av de beste, kos deg med den).
    T.

    SvaraRadera
  5. Att en chokladkaka kan bli så vacker hade jag ingen aning om. Jag hade aldrig ätit upp denna kaka. Jag säger bara en sak : Maja Designs Fika-serien är nog det finaste jag sett i pappersväg. Kram Gertrud

    SvaraRadera
  6. Åhhh vilken underbar chokladkaka du gjort. Mumsfillibabba säger jag bara =)
    Tack för dina besök hos mig. Det är så himla roligt.
    Det var första gången jag använde den där embossingramen från CB fast jag har å andra sidan inte haft den så länge.
    Fick ett nytt kort till cricuten i går med snirklade julgrejer och där ingick renen.
    Jag får inte till skärningarna så renen är inte som den ska vara men det är det ju ingen som vet,hahaha
    KRAMAR//Y

    SvaraRadera
  7. Dette er den fineste sjokoladen jeg har sett :) Nyyydelig pyntet! Jeg har to sjokolader (enn så lenge) jeg skal pynte, tror jeg må få adoptere baksidepynten din, den var stilig !
    Maja´s nye papirserie er bare sååå flott, ja.
    Kortet du har lagd med de nye stemplene til Stempelglede (fuglen) var rett og slett rålekkert !! Tror jeg "trenger" de også *fnis*.
    Ha en fin adventstid :o)

    Klem :o)

    SvaraRadera
  8. Så läcker modell på chokladöverdrag, "skit" snyggt!!!!
    Din undran om var jag får mina "Dagens Ord" i från; Under mina Etiketter...Bok/Grattis, där har du den lilla, gamla boken. Ropade in den på en auktion.
    Ha det en skön dag idag. Själv ska jag börja och få till en massa alster inför marknad nästa helg och sen i kväll blir det kyrkbesök och Anna-Lotta Larsson och Göran Fristorp. Ska bli mysigt!!!
    KRAMEN, BI

    SvaraRadera
  9. Underbart läcker chokladkaka!!
    Vilka superfina detaljer! Massor att vila ögonen på :D

    Nu har du gjord dig förtjänt av en bit choklad gumman ;)

    Kramisar

    SvaraRadera
  10. hoi maria love your chocolate deco you made om It doeiiiiiiiiii tanja

    SvaraRadera
  11. wow Maria, this is some yummy project.

    SvaraRadera

Etiketter