Sidor

torsdag 1 mars 2012

Vattenälvor och en Award.



Hej på er.

Idag visar jag en LO från en solig dag i somras.
De lekte vattenälvor och hade hur kul som helst.
Känns lite aktuellt med tanke på att vi reser till solen om några timmar :D

Jag har maskat med ett negativ av Timpans mask.
Målar bokstäverna blåa med akryl och glittrat till dem lite.
MS Doilystans, en favvo, har fått lite bollfrans på sig.
Blommorna en retrostans som fick sig en omgång av MS Doilystansen på kronbladen.
+ Lite annat smått och gott.

Näe gott folk, jag ska med ett plan som lyfter kl 7 så jag säger god natt och på återseende.

Till Maldis Tack söta för denna fina utmärkelse.


Jag ber att alla tar den med sig som tittar in här för ni gör mig glada alla och ni inspirerar mig i mitt skapande.

Tack.





5 kommentarer:

  1. Härlig LO och Trevllig Helg!
    Kramisar

    SvaraRadera
  2. Underbart härlig och söt LO. Hoppas du får en skön och solig helg med familjen. Kram kram

    SvaraRadera
  3. Hej på dig vännen:)

    Underbar LO du bjuder på och blir så GLAD över att titta på den:)
    Man längtar massor efter våren och sommaren:)
    Härliga färger och design du vet hur du ska få det till:)

    TACK SNÄLLA för ditt avtryck hos mig om mina korgar.
    Man blir så GLAD och tacksam när någon gillar det jag gör och det värmer mycket att bli så uppskattad för det:)

    Psstt: Spetsen som jag använt till korgarna har jag köpt hos Panduro :)

    Önskar dig en jättemysig och jättetrevlig fredag och helg:)

    STORA KRAMAR från Lilla vännen Inger ♥

    SvaraRadera
  4. Å glömde säga att jag hoppas att ni får en helt underbar och skön resa är inte alls avis ha ha ha:)

    STORA KRAMAR från Lilla vännen Inger ♥

    SvaraRadera
  5. Hej och god morgon på dig :)

    Självklart så delar jag med mig av info om jag kommer i håg värt jag köpt vissa saker:) Bara trevligt att kunna hjälpa till vännen:)

    Ljusen och tändsticksaskarna är inte gjorda samtidigt dom är gjorda i löpet av en 6 månaders period men har bara inte visat dom så tänkte att det passade att visa alla som jag gjort tillsammans :)

    Blir JÄTTEGLAD att du gillade det du såg :)

    Ja att träffa Lene var en höjdare vi hade verkligen super trevligt så hoppas att snart kunna göra repris av det :)

    Blir JÄTTEGLAD för din skuld att veckan med sol och bad var vällyckad och ser mycket fram i mot att se vad du kommer scrapa :)

    Önskar dig en jättemysig och jättetrevlig söndag:)

    MASSOR MED STORA Kramar från Lilla vännen Inger ♥

    SvaraRadera

Etiketter