Sidor

fredag 6 april 2012

GLAD PÅSK


GLAD PÅSK

Hej alla goa Cybervänner.

Jag har gjort ett litet påskägg.
Målar och krackelerat, dekorerat och
blingat till det lite med rhinestones och stickles platinum.





Jag hade en fantastisk vecka i Spanien.
Sol och bad varje dag.
Kan säga att jag längtar verkligen till lite soligare dagar här hemma.
Vädret ute nu är väl som ett Apilskämt ungefär. Snö, kallt och blåsigt.
Men som dom säger så fins inga dåliga väder......
Fram med vinterkläderna igen så man inte fryser vid påskbrasan ;D


Trevlig Helg

10 kommentarer:

  1. Wow vilket läckert påsk ägg!
    Önskar dig en Glad Påsk!
    Kram Ann-Charlotte

    SvaraRadera
  2. Vilket snyggt Påskägg du gjort. Älskar det vita. Glad Påsk! Kram

    Ps, du har ordkontrollen på och det är väldigt svårt att tyda orden man ska skriva!

    SvaraRadera
  3. Verkligen fint gjort. Jag hoppas att du är nöjd. :)
    Glad påsk!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Fantastisk flott påskeegg. Kos deg med både innhold og det vakre ytre. Fortsatt god påske!!

    SvaraRadera
  5. Wooow. Vilket underbart ägg. Så otroligt fint när det är helt i vitt, jag gillar det mycket. Glad Påsk. Kram kram

    SvaraRadera
  6. Hej vännen!
    Så vackert påsägg, riktigt tjusigt!
    Så bra att du tittade in, nu kan jag lägga till dig igen. Alla på min blogglista försvann.
    Ha en skön dag!
    kram Lene

    SvaraRadera
  7. WOW WOW WOW Vännen vilket underbart ägg du bjuder på så läckert detta är helt i min smak:) Du är grym på att få det till :)

    Å du blir så himla GLAD ska du veta när du har hälsat:)
    Det gör inget vännen om det tar tid mellan dina kommentarer är tacksam när dom finns där :)

    Blir jätteglad att du gillade Äggen, Påskljusen och Tändsticksasken som tur är så blev allt uppskattat nu vid påsk så det var värt allt arbete:)

    Är JÄTTEGLAD för din skuld att din resa till Spanien var så lyckad och bra det är du verkligen värd :)

    Ha det bra och önskar dig underbar dag och vecka :)

    Kramar från Lilla vännen Inger♥

    SvaraRadera
  8. Hej på dig vännen :)

    Så trevligt att du tycker att jag har fantasi och att du gillade mina plåtburkar :) Fast i bland så tycker jag själv att jag är totalt fantasilös !!!!
    Jag har invigd mina plåtburkar dom gör bra nytta i mitt kära pyssel rum:)

    Hoppas allt är bra med dig !!! Önskar dig allt det bästa vet du :)

    Kramar från Lilla vännen Inger♥

    SvaraRadera
  9. Såååå himla läckert påskägg!!!!
    Ha en skön vecka!
    Kram, Britt-Inger

    SvaraRadera

Etiketter