Sidor

söndag 24 oktober 2010

Copics :-D

Hej bloggers.

Har helt enkelt inte haft lust att ladda upp nåt på ett tag.
Men så blev jag så förtjust i resultatet av detta stafflikort
att jag ville visa det.

Det snöade på fredagsmorgon när jag pysslade.
Fick till en sån härlig frostig känsla här.

Pappret från TH inspirerade mej att använda
valda delar och göra en tag av ordet och staden Paris.


Här en liten closeup.
Sprayat med memories mist iridescent och
embossat med utee clear.
En riktig snöig och frostig känsla.

Motivet färglagt med copics.
Min nya favvo :D
Nästa gång ska jag visa vilka copics jag använt.


Här en liten låda med "julgodis".
Jag fyllde den med Nonstop förra veckan och sen har den stått
på mitt pysselbord och läskat mej.

Så lagom tills jag fick fram kameran så var godiset slut.
Lånade barnens pärlor vid fotograferingen :D

Här är motivet färglagt med distresser.

Ha det gott

5 kommentarer:

  1. Hej Maria, jag har saknat dig! Vad kul att du ville visa detta fantastiska kort. Så fint det glimmar och jag älskar stafflikort :) Godislådan är perfekt, har du gjort lådan också? Den ser lagom ut i storlek för lite godis. Ha det bra, kram Gertrud

    SvaraRadera
  2. Här är en till som saknat dig. Det är ett fantastiskt vackert glimmande kort du gjort och boxen är superfin den med. Ha det bra. Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Oj oj oj vad mycket snyggt. Vad läckert det blev med misten och uteen. Kram kram

    SvaraRadera
  4. Tack för dom värmande orden i min blogg :):) Det känns så gott i själen.
    Ibland känns det bara att man inte alls vill se tangentbordet på ett tag och det tror jag drabbar alla i denna värld ;);)
    Jätte snyggt kort och en härlig känsla med utee effekten.
    Ha det gott så länge.
    Kramen ,BI

    SvaraRadera
  5. Kul att se dig online igen :D

    Helt underbart kort du gjort!!! Jasså, du har övergivit distresserna för copics? Det har jag inte vågat mig på... ;)

    SvaraRadera

Etiketter