Sidor

lördag 30 oktober 2010

Mässa

God kväll.
Gjort en liten tag i kväll.
Lite grovt skapande och det var så skönt.
Allt måste inte vara superperfekt eller ens så snyggt,
ibland har skapande ett budskap bara.



Jag var på mässan i Eriksbargshallen sent i eftermiddags och shoppade lite. Sen vill jag skapa nåt med det som jag handlat eller hur.
Ja , så det blev en tag.
Ofta så har jag kommit på mej att det är mycke handla och lite skapande.
Föll stort för dessa stämplar från Tim Holtz. Så smarta dom är dessa arken. Färdigmonterade och fastsatta på styv plast. Blir nog fler av dessa framöver... Han har gjort så fina stämpelkollektioner. Några av dem vill jag gärna äga. Får lov att sakffa mej en pärm :)

Tänkte på min utlovade Candy.
Den kommer framöver...
Så håll utkik
Det är det värt , jag lovar :D

Happy crafting

/Maria

1 kommentar:

  1. Vad roligt att vara på stämpelmässan. Avundsjuk. Jag själv var på Handarbetas scrapträff. Det blev en massa inköp också fast jag har allt jag behöver och mer därtill. Jag är nog bättre på att handla än att pyssla. Jättefin tag. Tim Holtz alla stämplar är underbara. Kram

    SvaraRadera

Etiketter