Sidor

tisdag 26 oktober 2010

Mera copics.

Hej vänner.

Ett vintrigt stafflikort denna gång.


En closeup som vanligt...


Det kommer att bli mycke copics framöver hoppas jag.
De här färgena har jag använt.



Jag har tänkt att lära mej färglägga med copics. Det fins på youtube en kvinna som heter Suzanne J Dean. Hon gör de mest fantastiska videos om hur man ska färglägga. Det är så roligt att se dom och jag känner mej som ett barn som kan titta på en film hur måga gånger som helst. Copics är en helt ny värld och så roligt att skapa med dom.

Kanske får jag döpa om bloggen sen:D distresseddesserts är ju ett palindrom och det kanske inte går så bra med copicsscipoc, hehe... Men jag har använt distressen till att chalka runt ramarna. Motivet en Magnolia.

Tack för alla goa kommentarer.
Maria

2 kommentarer:

  1. Du är jätteduktig på att måla med copics med. Jättefint kort med gullig magnolia stämpel. Ha det gott. Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Shit så fint kort! Stämpeln är underbar och hela kortet är super. Man fattar inte hur många Magnolior det finns. Det får nog bli ett besök i Borås :) Kram Gertrud

    SvaraRadera

Etiketter